بایگانی نوشته‌ها

فراتر از برانگیخته شدن

مفهوم برانگیخته شدن (تریگر شدن) هسته مرکزی بحث در مورد تروما است و بر روی مفهومی بسیار مهم در زندگی روانشناختی قرار می‌گیرد – مفهومی که احترام، همدردی و توجه ما را می‌طلبد. برانگیخته شدن، در ساده‌ترین شکل خود، واکنش با ترس و خشم شدید به موقعیتی در زمان حال است که برای دیگران ممکن است بی‌نقص و بی‌اهمیت به نظر برسد.

سرمقاله

هیولاهای رسانه ای

هیولاهای رسانه ای

مدرسه زندگی

در تاریخ رسانه‌ها گاهاً اتفاق افتاده است که یک هیولای واقعی پیدا شده است: شاید در دفتر رئیس جمهور، یا در یک لشکر ارتش یا یک زیرزمین حومه شهر. از چنین اکتشافات خارق‌العاده و لرزه‌ای، که ممکن است تعدادشان در هر قرن بیش از انگشتان یک دست نباشد، یک باور عمومی در هر سازمان رسانه‌ای و در ذهن آخرین روزنامه‌نگار مشتاق جا افتاده است: هیولاها در همه جا وجود دارند، در ادارات، خانه‌ها، سالن‌های ورزشی، برج‌های کنترل فرودگاه، سالن‌های عمل و اتاق‌های کابینت.
جدیدترین نوشته‌ها

فراتر از دسترسی: چگونه می‌توان از راهکارهای دیجیتال برای بهبود مداخلات سلامت روان استفاده کرد؟

لورا دتر: در مورد محدودیت‌های درمان سنتی و اینکه چگونه راهکارهای دیجیتال ممکن است از طریق ردیابی، شخصی‌سازی و توانمندسازی به افزایش اثربخشی آنها کمک کنند، بحث خواهیم کرد.

چرا تیم‌ها تصمیمات بد می‌گیرند

اس پنسر گرینبرگ: گاهی اوقات، بهترین راه برای جلوگیری از شکست‌های تصمیم‌گیری گروهی، اصلاً تصمیم‌گیری به عنوان یک گروه نیست.

از شایعات تا تحقیقات باکیفیت برای تصمیم‌گیری

ایزل کابرو ایریبری: گپ زدن شامل تبادل اطلاعات در مورد افراد، موقعیت‌ها یا چیزها است که اغلب با یک نظر ارزیابی همراه است - که تقریباً همان رویه‌ای است که ما در مطالعات علمی دنبال می‌کنیم.